Ο κόμπος έφτασε στο χτένι, λένε, και η παρουσία τους στους δρόμους είναι μονόδρομος. Επόμενο ραντεβού το ερχόμενο Σάββατο στα γραφεία της ενώσεως με στόχο την συσπείρωση περισσοτέρων αγροτών και την λήψη αποφάσεων για την μορφή κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουν.
Οι τελευταίες ειδήσεις
-
*Tο νέο σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου. *Οι προτάσεις έχουν
τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, ώστε οι ίδιοι οι πολίτες και οι επαγγελματίες
να ...
Πριν από 23 ώρες




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου