Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Στις 70.000 οι θανατώσεις από ευλογιά και καταρροϊκό σε ανατολική Μακεδονία, Θράκη

Σε απόγνωση βρίσκονται οι κτηνοτρόφοι της βορείου Ελλάδος, λόγω των καταστροφών που υφίστανται σε καθημερινή βάση από τον καταρροϊκό πυρετό και την ευλοιγά και κατηγορούν την πολιτεία για έλλειψη δράσεων, ενώ πολλοί δίνουν για σφαγή τα κοπάδια τους σε εξευτελιστικές τιμές, φοβούμενοι μην τους αρρωστήσουν.

«Σε 14.000 ανέρχονται τα γιδοπρόβατα που θανατώθηκαν τον τελευταίο μήνα στις Φέρρες από ευλογιά, ενώ λόγω καταρροϊκού πυρετού καθημερινά πεθαίνουν πάνω από 70 ζώα», τόνισε ο δημοτικός σύμβουλος Τοπείρου και πρόεδρος των προβατοτρόφων της Ξάνθης, Σάκης Λουκμακιάς, προσθέτοντας, ότι τον τελευταίο χρόνο συνολικά αποτεφρώθηκαν στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, 70.000 ζώα (40.000 πρόβατα από ευλογιά και 30.000 λόγω καταρροϊκού).

«Στις Φέρρες οι κτηνοτρόφοι πλέον διακωμωδούν την τραγωδία που ζουν, λέγοντας ότι θα στήσουν ένα άγαλμα προβάτου στην κεντρική πλατεία», τόνισε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι οι κτηνοτρόφοι στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης βρίσκονται σε απόγνωση, αφού «ενώ είχε παρατηρηθεί ύφεση, ξαφνικά το τελευταίο διάστημα καταρροϊκός και ευλογιά βρίσκονται σε έξαρση».
ΠΗΓΗ: agronews.gr

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Δήλωση του Μιχάλη Κασσή για παρακράτηση κοινοτικών ενισχύσεων των αγροτών

Με αφορμή το ζήτημα που έχει προκύψει με την απόφαση παρακράτησης των κοινοτικών ενισχύσεων των αγροτών, ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ , κ. Μιχάλης Κασσής, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η απόφαση του Υπουργού Εργασίας, με την οποία παρακρατούνται οι Κοινοτικές Ενισχύσεις και οι επιδοτήσεις των αγροτών για τον συμψηφισμό του συνόλου των οφειλόμενων ασφαλιστικών εισφορών στον ΟΓΑ, είναι προκλητική και είναι απαραίτητο να ανακληθεί. 

Είναι αδιανόητο να ωθεί τον αγροτικό κόσμο στην πλήρη απαξίωση, το ίδιο το κράτος με τις αποφάσεις του. Οι άνθρωποι αυτοί προφανώς αδυνατούν να πληρώσουν τις εισφορές και αντί ο Υπουργός να τους διευκολύνει αυξάνοντας τις δόσεις ,αυτός ενεργεί σαν να θέλει να τους εξοντώσει. Η απόφαση είναι αντικοινωνική, βιαστική και ελήφθη μονομερώς χωρίς την
απαραίτητη συνεργασία των δύο αρμόδιων Υπουργείων, Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων . Έτσι αντιλαμβάνεται ο Υπουργός Εργασίας την ανάγκη ενίσχυσης της ανάπτυξης; Έτσι αντιλαμβάνεται την κοινωνική ευαισθησία; Σε περίπτωση εμμονής του Υπουργείου Εργασίας δεσμεύομαι να καταθέσω σχετική τροπολογία με το άνοιγμα της Ολομέλειας της Βουλής.»

ΠΗΓΗ: epirusgate.blogspot.gr

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Ξεκίνησε την Τετάρτη η συγκομιδή πρώιμων ποικιλιών ακτινιδίων στην Άρτα

Με την προϋπόθεση ότι έχουν φθάσει στο προβλεπόμενο στάδιο ωρίμανσης
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
«Έναρξη συγκομιδής πρώιμων ποικιλιών ακτινιδίων»

Η Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Άρτας, μετά από δειγματοληπτικούς ελέγχους και σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 2 της υπ’ αριθ. 290524/2010 απόφασης του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ορίζει ως ημερομηνία έναρξης συγκομιδής πρώιμων ποικιλιών ακτινιδίων (Summer kiwi και Soreli) την 10/9/2014.
Σύμφωνα με την με αριθ. 257543/2003 ΚΥΑ καθορίζονται οι υποχρεώσεις των συναλλασσομένων ως εξής: 

– Οι παραγωγοί με ευθύνη τους μπορούν να προβαίνουν στη συγκομιδή των ακτινιδίων μετά την παραπάνω ημερομηνία, με την προϋπόθεση ότι τα ακτινίδια έχουν φθάσει στο προβλεπόμενο στάδιο ωρίμανσης (τουλάχιστον 6,2 Brix ή 15% μέση περιεκτικότητα σε ξηρά ουσία).
Οι υπεύθυνοι για τη συγκομιδή των ακτινιδίων, ένα εικοσιτετράωρο πριν τη συγκομιδή, συμπληρώνουν υπεύθυνη δήλωση στη οποία αναφέρουν την ημερομηνία συγκομιδής τους, την τοποθεσία της καλλιέργειας, καθώς και την ποσότητα που πρόκειται να συγκομίσουν. Η υπεύθυνη δήλωση κατατίθεται στην αρμόδια Δ/νση Αγρ. Οικονομίας & Κτηνιατρικής Άρτας.
– Οι τυποποιητές-συσκευαστές στην περιοχή παραγωγής προβαίνουν σε τυποποίηση-συσκευασία των ακτινιδίων όταν αυτά έχουν αποκτήσει φυσιολογικά τουλάχιστον 6,2 Brix ή μέση περιεκτικότητα σε ξηρά ουσία 15%.
– Οι έμποροι διαθέτουν τα ακτινίδια σε όλα τα άλλα στάδια εμπορίας που έπονται της τυποποίησης-συσκευασίας, της εισαγωγής-εξαγωγής, αφού αυτά έχουν αποκτήσει τουλάχιστον 9,5 Brix.
– Όλοι οι συναλλασσόμενοι στον τομέα των ακτινιδίων τηρούν ως προς τις υποχρεώσεις τους και τις λοιπές διατάξεις που προβλέπονται από την με αριθ. 257543/2003 ΚΥΑ.
Επισημαίνεται ότι η Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Άρτας, θα διενεργεί τυχαίους δειγματοληπτικούς ελέγχους κατά το στάδιο της τυποποίησης- συσκευασίας των ακτινιδίων στα τυποποιητήρια-συσκευαστήρια της περιοχής ευθύνης της, προκειμένου να διασφαλισθεί ότι το προϊόν έχει αποκτήσει τουλάχιστον 6,2 Brix ή μέση περιεκτικότητα σε ξηρά ουσία 15%.

Σε περίπτωση που διαπιστώνεται οποιαδήποτε παράβαση της ισχύουσας Κοινοτικής και Εθνικής Νομοθεσίας, οι αντίστοιχες παρτίδες είτε καταστρέφονται με ευθύνη του κατέχοντος φορέα, είτε εξασφαλίζεται η μη διάθεσή τους για ανθρώπινη κατανάλωση, ενώ οι υπεύθυνοι παραπέμπονται στις αρμόδιες Επιτροπές Επιβολής Κυρώσεων, σύμφωνα με την με αριθ. 313312/25-1-1994 ΚΥΑ όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

ΠΗΓΗ: tilevoasartas

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Επιστολή προς το ΜΜΕ για το συνέδριο της Π.Ε.Ν.Α.

Πρέβεζα 11 / 9 / 2014
Ύστερα από δημοσιεύματα στον τύπο για το απολογισμό του συνέδριου της Π.Ε.Ν.Α. αναγκάστηκα γράψω μία επιστολή για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους μίας και ήμουν πρόεδρος της Ε.Ν.Α. Πρέβεζας από την δημιουργία της μέχρι και τώρα .

Μία παράνομη διοίκηση στην Πανελλήνια Ένωση Νέων Αγροτών καταφέρνει να κάνει τρίπλες !!!!!

Μόλις άλλαξε ο υπουργός όλα μέλι γάλα. Πέρσυ το ΥΠΑΑΤ αποχώρισε από το συνέδριο που δεν είχε την έγκριση κανενός δηλαδή από τις περιφερειακές οργανώσεις (Ενώσεις Νέων Αγροτών) . Φέτος τα ίδια;;;;; Μάλλον πονηρά κάνανε συνδιοργάνωση για να μήν έχουν πρόβλημα Άραγε η περιβόητη Π.Ε.Ν.Α. είναι μόνο για γιορτές μιας παρέα φίλων που έχουν καταλάβει παράνομα τις θέσεις αυτές δηλαδή χωρίς εκλογές. Πώς θα πάμε μπροστά!!!!! Μήπως το κύρος που είχε η Π.ΕΝ.Α. ως ανεξάρτητη Αγροτική Συνδικαλιστική Οργάνωση χάθηκε . Είμαστε άξιοι της μοίρας μας μίας και οι νέοι αγρότες τις χώρας μας κοιμούντε ...... ΟΙ λεγόμενες Ε.Ν.Α. είναι μόνο σε τοπικό επίπεδο ;;; Μόνο για συνεντεύξεις και κάμερες;;;; Καμία δεν έχει εκφραστεί ενεργά για το συγγεκριμένο θέμα . Μόνο η Ε.Ν.Α Λακωνίας πήρε θέση .Εμείς ως Ε.Ν.Α. Πρέβεζας από την αρχή καταδικάζουμε αυτήν την κατάσταση και γι΄αυτό αναγκαστήκαμε να ξεκινήσουμε την διμιουργία μιας περιφερειακής Α.Σ.Ο με στόχο να συνεχίσουμε αγωνιζόμαστε για το αγροτκό επάγγελμα. Ελπίζουμε να αφυπνηστούν οι συνάδελφοι μας !!!!!

Με εκτίμηση
Λεωνίδας Ι Ραβανός

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Ανακοίνωση της ιδριτικής ομάδας της Πανηπειρώτικης Ένωσης Αγροτών

Ανακοίνωση

Πρέβεζα 8 / 9 / 2014

Σας ανακοινώνουμε ότι από τον πυρήνα της Ε.Ν.Α. Πρέβεζας δημιουργείται η ιδρυτική ομάδα της Πανηπειρώτικης ΈΝωσης Αγροτών (Π.ΕΝ.Α.) . Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε το έργο της Ε.Ν.Α. Πρέβεζας με γνώμονα την διεκδίκηση, προαγωγή και διασφάλιση των οικονομικών, κοινωνικών, επαγγελματικών και των εν γένει συμφερόντων των αγροτών στην Ήπειρο. Η Π.ΕΝ.Α. θα έχει δράση . στην γεωγραφική περιοχή που καθορίζεται από τα όρια της περιφέρειας Ηπείρου . Σύντομα θα ανακοινώσουμε συναντήσεις και συζητήσεις που θα γίνουν σε διάφορα σημεία της Ηπείρου και σε όλες της περιφερειακές ενότητες με στόχο την ενσωμάτωση νέων μελών στην Π.ΕΝ.Α.

Από σήμερα λειτουργεί σε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης και η νέα σελίδα της υπό ίδρυσης Π.ΕΝ.Α.

(https://www.facebook.com/profile.php?id=100008077276762)

Για πληροφορίες εγγραφές στο :email epirusunionfarmers@yahoo.gr και στο τηλ: 6974111252. (ώρες γραφείου)

Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή στην Π.ΕΝ.Α: οι συμμετέχοντες να είναι κατά πλήρη επάγγελμα αγρότες-κτηνοτρόφοι-αλιείς-δασοκόμοι-μελισσοκόμοι κτλ.

Για την ιδρυτική ομάδα
Λεωνίδας Ι Ραβανός

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Μαζική σύσκεψη αγροτοκτηνοτρόφων στην Αρτα

Με μαζική συμμετοχή αγροτοκτηνοτρόφων έγινε την Τετάρτη η σύσκεψη που συγκάλεσε η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Ν. Αρτας (ΟΑΣΝΑ), στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου, με κύριο ζήτημα τις επιπτώσεις από το ρωσικό εμπάργκο και την αντιαγροτική πολιτική κυβέρνησης - ΕΕ. 
Στην ομιλία του, ο πρόεδρος της ΟΑΣΝΑ, Βαγγέλης Μπέτσας, σημείωσε μεταξύ άλλων την ανάγκη «να συγκροτηθούν δυναμικοί Αγροτικοί Σύλλογοι, ώστε να οργανωθεί με τον καλύτερο τρόπο ο αγώνας διεκδίκησης της απορρόφησης της παραγωγής και του εισοδήματος επιβίωσης».

Παίρνοντας στη συνέχεια το λόγο ο Δημήτρης Ξυλογιάννης, μέλος του ΔΣ της ΟΑΣΝΑ, αναφέρθηκε στα προβλήματα που προκαλεί το ρωσικό εμπάργκο στην απορρόφηση της παραγωγής των ακτινιδίων και ζήτησε να παρθούν άμεσα μέτρα απορρόφησης της παραγωγής, καλύπτοντας τους παραγωγούς με τιμές πάνω από το κόστος. Παρεμβάσεις έκαναν, επίσης, ο αντιπρόεδρος της ΟΑΣ Αιτωλοακαρνανίας και βουλευτής του ΚΚΕ, Νίκος Μωραΐτης, καθώς και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αρτας,Γιάννης Γάλλιος. Στο τέλος της σύσκεψης συγκροτήθηκε επιτροπή αγώνα για την καλύτερη οργάνωση του αγώνα και εγκρίθηκε ομόφωνο ψήφισμα.Το πρόγραμμα δράσης που κατέληξαν οι αγροτοκτηνοτρόφοι είναι το εξής:

Αντιπροσωπεία τους θα συμμετάσχει αύριο στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ για τη ΔΕΘ. Συμμετοχή στη σύσκεψη του Εργατικού Κέντρου Αρτας, τη Δευτέρα 8 Σεπτέμβρη. Διαμαρτυρία την Τετάρτη 10 Σεπτέμβρη στην Εφορία Αρτας, στις 11 το πρωί ενάντια στο ΕΝΦΙΑ και τα χαράτσια. Παραστάσεις διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Ενότητα Αρτας και στον ΟΠΕΚΕΠΕ.

ΠΗΓΗ: epirusgate.blogspot.gr

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Νέες υπηρεσίες προς τους αγρότες ετοιμάζει ο ΕΛΓΑ

Τις νέες υπηρεσίες που θα παρέχει ο ΕΛΓΑ προς τους ασφαλισμένους αγρότες θα παρουσιάσουν σε συνέντευξη τύπου ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Πάρις Κουκουλόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων, κ. Χάρης Τσαβδάρης και ο Πρόεδρος του ΕΛΓΑ, κ. Βασίλης Έξαρχος.

Η συνέντευξη τύπου θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 11.00 στα γραφεία του ΕΛΓΑ, Μεσογείων 45, Αθήνα.

ΠΗΓΗ: ΠΑΣΕΓΕΣ

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Καταβολή Συντάξεων μηνός Σεπτεμβρίου 2014 για τους Συνταξιούχους του ΟΓΑ

Η σύνταξη μηνός Σεπτεμβρίου 2014 θα καταβληθεί σε 698.897 συνταξιούχους του Ο.Γ.Α. με πίστωση στους Τραπεζικούς λογαριασμούς τους ή λογαριασμούς ΕΛ.ΤΑ., που έχουν επιλέξει για την πληρωμή των συντάξεων, τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014.

Η συνολική δαπάνη για την καταβολή των συντάξεων μηνός Σεπτεμβρίου 2014 ανέρχεται στο ποσό των 314.204.180,97 ευρώ.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΑ

Σύσκεψη αγροτοκτηνοτρόφων στην Αρτα

Μεθαύριο Τετάρτη 3 Σεπτέμβρη, στις 8 μ.μ., στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου

Σε σύσκεψη καλεί τους φτωχούς αγροτοκτηνοτρόφους η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Αρτας, την Τετάρτη 3 Σεπτέμβρη, στις 8 μ.μ., στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου. Τόσο οι φρουτοπαραγωγοί όσο και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής βρίσκονται μπροστά σε σοβαρά προβλήματα και η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων υπογραμμίζει την ανάγκη να συντονίσουν τη δράση τους και να αντισταθούν στο ξεκλήρισμά τους.

Στην ανακοίνωσή της σημειώνει: «Σε λίγες μέρες ξεκινάει η συγκομιδή των ακτινιδίων και οι παραγωγοί βιώνουν μια τραγική κατάσταση, αφού στις χαμηλές τιμές που δίνουν οι μεγαλέμποροι και εξαγωγείς στους παραγωγούς, στη φοροληστεία της συγκυβέρνησης, στον ΕΝΦΙΑ, στα υψηλά ασφάλιστρα του ΕΛΓΑ χωρίς να αποζημιώνει ουσιαστικά τις καταστροφές από τις θεομηνίες, έρχεται να προστεθεί το σταμάτημα των εξαγωγών στη
Ρωσία που αποτελεί την κύρια αγορά απορρόφησης σε αντίποινα για την εφαρμοζόμενη πολιτική του εμπάργκο από μέρους της ΕΕ και των ΗΠΑ.(...) 

Καλούμε τους Αγροτικούς και Κτηνοτροφικούς Συλλόγους, κάθε μικρομεσαία αγρότισσα και αγρότη να οργανώσουν κάθε μορφής αγωνιστικές κινητοποιήσεις, διεκδικώντας δυναμικά την απορρόφηση της παραγωγής και το εισόδημα επιβίωσής τους, με την απαίτηση έμπρακτης στήριξης από την πολιτεία καθώς επίσης την αναγνώριση των εκτάσεων που χρησιμοποιούσαν όλα αυτά τα χρόνια οι κτηνοτρόφοι για βόσκηση και την άμεση καταβολή ολόκληρης της επιδότησης που δικαιούνται».

ΠΗΓΗ: epirusgate.blogspot.gr

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΙΤΣΑΣ:Παράσταση διαμαρτυρίας την Τετάρτη στα Γιάννενα

Καθημερινές περιοδείες και συσκέψεις στα χωριά της περιοχής

Την αντίδραση των φτωχών αγροτών και κτηνοτρόφων ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης και ΕΕ που τους ξεκληρίζει, οργανώνει ο Αγροτικός Σύλλογος Ζίτσας. Ο Σύλλογος προχωρά σε παράσταση διαμαρτυρίας την Τετάρτη, 27 Αυγούστου, στις 11 π.μ. στα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Περιφέρεια Ηπείρου.Για την προετοιμασία της κινητοποίησης, το ΔΣ του Συλλόγου έχει ξεκινήσει περιοδείες και συσκέψεις στα χωριά της περιοχής, η πρώτη από τις οποίες έγινε στη Ζίτσα. Σήμερα θα γίνει επίσκεψη στα Γραμμενοχώρια και στο Πέραμα.Η ανακοίνωση του Αγροτικού Συλλόγου έχει ως εξής: «Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, το συνεπές αγροτικό κίνημα πανελλαδικά και στο νομό μας είχε επισημάνει τους κινδύνους που υπάρχουν για τους φτωχούς κτηνοτρόφους κάτω από τις εντολές της ΕΕ για τον αποχαρακτηρισμό των βοσκότοπων (σχέδιο δράσης για τα βοσκοτόπια). Τότε κατηγορηθήκαμε από διάφορους καλοθελητές που έσπειραν τον εφησυχασμό στους κτηνοτρόφους (ότι είμαστε κινδυνολόγοι και ότι φέρνουμε καταστροφή). Τα ίδια παπαγαλάκια λένε και σήμερα ότι όλα θα διορθωθούν και ότι θα υποβάλουν διορθωτικές δηλώσεις. Για μια ακόμη φορά λένε ψέματα ΠΑΣΕΓΕΣ - ΓΕΣΑΣΕ - ΣΥΔΑΣΕ - ΕΝΩΣΕΙΣ, συγκυβέρνηση και κόμματα του ευρωμονόδρομου που σήμερα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα. 

Καλούμε τους φτωχομεσαίους αγροτοκτηνοτρόφους να τους γυρίσουν την πλάτη και να βγάλουν συμπεράσματα μπροστά σε αυτήν τη δραματική κατάσταση, στην οποία οδηγούνται οι φτωχομεσαίοι κτηνοτρόφοι ιδιαίτερα ορεινών φτωχών περιοχών του νομού μας, κατάσταση που τους οδηγεί στην απόγνωση και την ακραία φτώχεια, που θα επιδεινωθεί με την νέα ΚΑΠ παρά τους πανηγυρισμούς των ευρωλάγνων.Η αγροτική πολιτική της ΕΕ με τη νέα ΚΑΠ 2015 - 2020, έρχεται να φέρει νέα δεινά στους αγρότες, μειώνει τις επιδοτήσεις, βάζει φραγμούς στις καλλιεργούμενες εκτάσεις, αποδεσμεύει την παραγωγή από τις επιδοτήσεις, αποχαρακτηρίζει τα βοσκοτόπια, αποτελεί το εργαλείο συγκέντρωσης γης και παραγωγής στα χέρια επιχειρηματιών και μεγαλοαγροτών, και θα οδηγήσει στο ξεκλήρισμα και τον αφανισμό χιλιάδες αγροτικά και κτηνοτροφικά νοικοκυριά. Αυτό χρειάζεται να γίνει ξεκάθαρο πλέον και στον πιο δύσπιστο μικρομεσαίο αγρότη, χωρίς καμιά αυταπάτη για τα δεινά της πρόσδεσης στο "άρμα της ΕΕ" των μεγάλων συμφερόντων και των ανταγωνισμών των επιχειρηματικών ομίλων, και σε βάρος των λαϊκών συμφερόντων».

ΠΗΓΗ: epirusgate.blogspot.gr

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Επτά (7) προσλήψεις εκπαιδευτικών στις ΕΠΑΣ του ΕΛΓΟ Δήμητρα στα Γιάννενα

Ο ΕΛΓΟ Δήμητρα με προκήρυξη του ανακοινώνει προσλήψεις ωρομισθίου εκπαιδευτικού-διδακτικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μέχρι 6 μήνες και όχι πέραν από την λήξη του διδακτικού έτους 2014-2015, προκειμένου να αντιμετωπισθούν ανάγκες στα εκπαιδευτικά προγράμματα των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ). 
Οι προσλήψεις αφορούν την στελέχωση με ωρομίσθιο προσωπικό την ΕΠΑΣ Ιωαννίνων, αλλά και άλλων πόλεων της χώρας. Στα Γιάννενα οι προσλήψεις είναι για επτά (7) άτομα και αφορούν: Δύο (2) Π.Ε. Γεωπόνους Τεχν. Τροφίμων ή ελλέιψει αυτών, Τ.Ε. Τεχνολόγους Τροφίμων, μία (1) θέση Π.Ε. Γεωπόνου Ζωϊκής Παραγωγής, δύο (2) θέσεις Π.Ε. Γεωπόνους Αγροτικής Οικονομίας και ελλείψει αυτών, Π.Ε. Οικονομολόγους και δύο (2) Δ.Ε. Τεχνικούς Επεξεργασίας Γάλακτος (Τυροκόμους). Οι υποψήφιοι για τις προσλήψεις στον ΕΛΓΟ Δήμητρα πρέπει να υποβάλλουν σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών από την επομένη της τελευταίας δημοσίευσης της περίληψης-προκήρυξης, αίτηση στην ΕΠΑΣ Ιωαννίνων, αντίτυπο της οποίας μπορούν να παραλαμβάνουν από τις ανωτέρω ΕΠΑΣ ή από την ιστοσελίδα του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ . 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν την αίτηση είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της κάθε ΕΠΑ.Σ. στην αντίστοιχη διεύθυνση: ΕΠΑ.Σ. Ιωαννίνων : Εθνικής Αντιστάσεως 3, Κατσικάς 45 500 Ιωάννινα, τηλ. επικοινωνίας: 26510-92219. Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων. Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει από τριμελή επιτροπή που θα συσταθεί με απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού. Στην επιτροπή της κάθε ΕΠΑ.Σ. δύναται να μετέχουν μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι ή αορίστου χρόνου ή ορισμένου χρόνου. 

Οι συνεδριάσεις της επιτροπής δεν δύναται να ξεκινήσουν πριν την παρέλευση 5 τουλάχιστον εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήξης της υποβολής αιτήσεων ώστε να προσκομισθούν και οι ταχυδρομικώς υποβαλλόμενες αιτήσεις. Η επιτροπή συνεδριάζει κατόπιν πρόσκλησης του Προέδρου αυτής εντός ευλόγου χρόνου, μη δυναμένου η πρώτη συνεδρίαση να υπερβεί τις 15 εργάσιμες μέρες από την λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

ΠΗΓΗ: epirusgate.blogspot.gr

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Ενημέρωση κτηνοτρόφων για τον καταρροϊκό πυρετό στο Δήμο Πωγωνίου

Ενημέρωση κτηνοτρόφων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του καταρροϊκού πυρετού πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 5 Αυγούστου στο Καλπάκι, έδρα του Δήμου Πωγωνίου. Τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν ανέλυσαν ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης και στελέχη των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας, που κάλεσαν τους κτηνοτρόφους, να αντιληφθούν τη σοβαρότητα του ζητήματος και να εφαρμόσουν στο ακέραιο- σε συνεργασία με τους κτηνίατρους- όλες τις επίσημες υποδείξεις. 

Σε συνεργασία με τον παριστάμενο Δήμαρχο Πωγωνίου και τους Αντιδημάρχους, ορίστηκε νέα συγκέντρωση κτηνοτρόφων για την Πέμπτη, ώρα 11 π.μ. στον Παρακάλαμο, ενώ αυτές θα επαναληφθούν και σε άλλες τοπικές κοινότητες που θα κριθεί απαραίτητο για την ενημέρωση των κτηνοτρόφων.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates