Το ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών για αγνά, συνεταιριστικά προϊόντα επιβεβαιώνει μιλώντας στο paseges.gr ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Λεωνίδας Καρίγιαννης. «Όπλο» των προϊόντων στη «μάχη του ραφιού» η ανταγωνιστική τιμή και φυσικά η ποιότητά τους.
Τα πέντε υπό λειτουργία καταστήματα της αλυσίδας «Επιλογή» έχουν μπει δυναμικά στη μάχη του ραφιού δίνοντας «βήμα» στην αγορά για τα αγνά, ποιοτικά, συνεταιριστικά προϊόντα, με αποτέλεσμα σταδιακά να κερδίζουν την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.
Το επιτυχημένο εγχείρημα, της ΠΑΣΕΓΕΣ και η σκέψη του προέδρου της Τζανέτου Καραμίχα, που έγινε πράξη με κεντρικό σύνθημα «από το χωράφι στο ράφι» κάνει τους ανθρώπους της Επιλογή να σκέφτονται ακόμη μεγαλύτερη επέκταση των καταστημάτων.
Έτσι, όπως αποκαλύπτει ο κ. Λεωνίδας Καρίγιαννης, βρίσκεται υπό εκπόνηση μελέτη για το «άνοιγμα» του συστήματος franchise όσον αφορά στα καταστήματα Επιλογή, καθώς το ενδιαφέρον είναι πολύ έντονο.
Ήδη αρκετός κόσμος έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το ισχυρό brand name που έχει δημιουργήσει η Επιλογή, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο σύμφωνα με τον ίδιο, το όλο εγχείρημα βρίσκεται στη φάση της μελέτης.
Είναι ενδεικτικό, τέλος, της κατάστασης και του ενδιαφέροντος, ότι καθημερινά η ΠΑΣΕΓΕΣ δέχεται σωρεία ηλεκτρονικών μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων από ανθρώπους που ενδιαφέρονται ν’ ασχοληθούν στο λιανικό εμπόριο.
Αλέξανδρος Μπίκας
Τα πέντε υπό λειτουργία καταστήματα της αλυσίδας «Επιλογή» έχουν μπει δυναμικά στη μάχη του ραφιού δίνοντας «βήμα» στην αγορά για τα αγνά, ποιοτικά, συνεταιριστικά προϊόντα, με αποτέλεσμα σταδιακά να κερδίζουν την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.
Το επιτυχημένο εγχείρημα, της ΠΑΣΕΓΕΣ και η σκέψη του προέδρου της Τζανέτου Καραμίχα, που έγινε πράξη με κεντρικό σύνθημα «από το χωράφι στο ράφι» κάνει τους ανθρώπους της Επιλογή να σκέφτονται ακόμη μεγαλύτερη επέκταση των καταστημάτων.
Έτσι, όπως αποκαλύπτει ο κ. Λεωνίδας Καρίγιαννης, βρίσκεται υπό εκπόνηση μελέτη για το «άνοιγμα» του συστήματος franchise όσον αφορά στα καταστήματα Επιλογή, καθώς το ενδιαφέρον είναι πολύ έντονο.
Ήδη αρκετός κόσμος έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το ισχυρό brand name που έχει δημιουργήσει η Επιλογή, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο σύμφωνα με τον ίδιο, το όλο εγχείρημα βρίσκεται στη φάση της μελέτης.
Είναι ενδεικτικό, τέλος, της κατάστασης και του ενδιαφέροντος, ότι καθημερινά η ΠΑΣΕΓΕΣ δέχεται σωρεία ηλεκτρονικών μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων από ανθρώπους που ενδιαφέρονται ν’ ασχοληθούν στο λιανικό εμπόριο.
Αλέξανδρος Μπίκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου